Death Note
Και οι δύο ταινίες επεξεργάζονται το ερώτημα για ποιον επιλέγουμε να ζούμε. Ένα ουσιώδες όχι φιλοσοφικό αλλά κατά βάση πολιτικό ερώτημα. Που η απάντηση του πιθανό θα σήμαινε περισσότερα από διάφορα ερωτήματα που θέτουν τα ΜΜΕ και το υπάρχον πολιτικό σύστημα.
Του Πάνου Χριστοδούλου
Πολύ κωδικοποιημένα: αν το “Get Out” ήταν στρατευμένη τέχνη, το “Us” είναι κοινωνιολογία. Και ως γνωστόν, η κοινωνιολογία θέτει τα σωστά ερωτήματα, αλλά δεν τα απαντά.
Του Άρη Τόλιου
Γιατί δεν αρκεί να είσαι μαύρος, γυναίκα, ομοφυλόφιλος ή εργάτης για να δικαιολογεί κάθε επιλογή και κάθε καταπίεση. Και αυτό καταλαβαίνουν και οι δύο πρωταγωνιστές της ταινίας μέσα από το ταξίδι τους. Και έρχονται πιο κοντά ο ένας στον άλλο, ξεκλειδώνοντας αναστολές και προκαταλήψεις του καθενός.
Του Πάνου Χριστοδούλου